ראה"מ בנט: "איראן ממשיכה כל העת במאמציה לפגוע במדינת ישראל"

    איתי גדסי No Comments on ראה"מ בנט: "איראן ממשיכה כל העת במאמציה לפגוע במדינת ישראל"

    ראש הממשלה נפתלי בנט בנאומו בפתח מושב החורף התייחס למלחמה בקורונה, "אנחנו בולמים את הדלתא, בלי יום סגר של אחד" | בנט עדכן על מבצע חשאי של המוסד לקבלת מידע על רון ארד, "בחודש שעבר, יצאו נשות ואנשי המוסד, למבצע שתכליתו לאתר מידע חדש על גורלו ומקום הימצאו של רון ארד"

    נפתלי בנט צילום: פלאש 90
    22:40
    06.05.24
    אבי מימרן No Comments on איתור גופתו של ליבמן הי"ד: רב המכון המשפטי מספר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פתיחת מושב חורף: ראש הממשלה נפתלי בנט נאם במליאה בטקס פתיחת מושב החורף בכנסת במעמד נשיא המדינה והתייחס לתקופה הקצרה מאז הושבעה הממשלה, לדבריו, "שלושה חודשים וחצי עברו בסך הכל, מאז התחלנו, וכבר אפשר לראות, מעבר לאווירה העניינית ולשיתוף הפעולה, גם תוצאות: אנחנו בולמים את הדלתא, בלי יום סגר של אחד".

    בנט הוסיף: "אנחנו מטפלים באתגר מחירי הדיור, השנה ישבר שיא של כל הזמנים בשיווקי קרקעות לבניית יחידות דיור, ונבנה עוד יותר בשנים הבאות. נקדיש תשומת לב מיוחדת לרמת הגולן, עם יעד של הגדלה משמעותית של ההתיישבות ברמה".

    בנט פנה לאזרחים ואמר, "במשמרת שלנו – אתם העצמאיים, כבר לא אזרחים סוג ב'. הצמיחה בעליה, הגרעון מצטמצם, האבטלה יורדת. וגם אני יכול לומר פה – מדינת ישראל חזקה, והכיוון הוא טוב. אנחנו מחזקים את מעמדה של ישראל בעולם – מוושינגטון, דרך ברלין ועד קהיר ומרוקו".

    בנט התייחס למצב הביטחוני ואמר, "למרבה הצער, העולם לא מורכב רק מידידים. יש לנו אויבים, והם לא נחים לרגע. איראן ממשיכה כל העת במאמציה לפגוע במדינת ישראל ובאזרחיה, גם בימים האחרונים, בפעולה שסוכלה בקפריסין".

    עוד הוסיף, "אנחנו דואגים להבטחת עליונותו המוחלטת של צה"ל ומוכנותו לאתגרים הגדולים שניצבים בפניו – לא במלים – אלא בהשקעה של משאבים משמעותיים מאוד בתקציב המדינה. צה"ל מתעצם. אדוני יושב הראש, תקציב ומשאבים הם דבר חשוב אבל עליונותנו הצבאית והחוסן הלאומי שלנו תלויים בעוד משהו".

    ראש הממשלה עדכן את חברי הכנסת על המאמצים שנמשכים כבר עשרות שנים לאיתור רון ארד, "בחודש שעבר, יצאו נשות ואנשי המוסד, למבצע שתכליתו לאתר מידע חדש על גורלו ומקום הימצאו של רון ארד. זה היה מבצע מורכב, רחב מימדים. זה כל מה שאפשר לומר כרגע. עשינו עוד מאמץ בדרך להבנה מה עלה בגורלו של רון" אמר בנט.

    בנט הודה לאנשי הביטחון ואמר, "אני רוצה להודות ללוחמי המוסד, בשמי- וגם בשם תמי ויובל ארד, על המסירות על המחויבות ועל אחוות הלוחמים, גם אחרי כל השנים. אני מבקש להודות מכאן גם לצה"ל ולשירות הביטחון הכללי, על שיתוף פעולה יוצא מן הכלל. פדיון שבויים הוא ערך יהודי שהפך לאחד מערכיה המקודשים ביותר של מדינת ישראל: "עם אשר לא יחשה, שאת בניו לא יפקיר לזר".



    0 תגובות